Ποτά χωρίς αλκοόλ

Ραγδαία αύξηση στα ποτά χωρίς αλκοόλ

 

Σύμφωνα με έρευνα του IWSR (του κυριότερου διεθνούς φορέα ανάλυσης της αγοράς των ποτών), τα τελευταία χρόνια παρουσιάζεται μείωση στην κατανάλωση αλκοόλ και ταυτόχρονη ραγδαία αύξηση ζήτησης μη αλκοολούχων.

 

Ενδεικτικά, η αγορά των μη αλκοολούχων ποτών παρουσίασε άνοδο τζίρου στις ΗΠΑ 29% το 2023 σε 750 εκατ δολάρια, ενώ οι προβλέψεις κάνουν λόγο για εκτόξευση του τζίρου του μη αλκοολούχου σε 4 δις δολάρια μέχρι το 2028! Φαίνεται να υπάρχει μια αυξανόμενη τάση από τους καταναλωτές για πιο υγιεινές επιλογές και για προϊόντα χωρίς αλκοόλ το οποίο επιβεβαιώνεται και από την ανάπτυξη του κλάδου μη αλκοολούχας μπύρας και στην Ελλάδα τα τελευταία χρόνια.

 

Η κατηγορία μη αλκοολούχων ποτών και κοκτέιλ είναι αυτή με την μεγαλύτερη προοπτική ανάπτυξης, καθώς οι health oriented καταναλωτές δημιουργούν την ανάγκη για περισσότερες επιλογές στην κατηγορία non Alcohol. Η ίδια τάση ισχύει και στην Ευρώπη καθώς σύμφωνα με την Euromonitor προβλέπεται αύξηση 7% ετησίως στην αγορά των μη αλκοολούχων ποτών.

 

Σύμφωνα πάντως με την μεγαλύτερη εταιρεία ερευνών και δημοσκοπήσεων Gallup, αναμένεται αύξηση τζίρου 6% για μη αλκοολούχα μπύρα, 7% για μη αλκοολούχο κρασί και μέχρι 15% μη αλκοολούχα ποτά. Την αλλαγή αυτή φέρεται να την οδηγεί η νέα γενιά και πιο συγκεκριμένα οι ηλικίες 18-25.  Οι ειδικοί εκτιμούν ότι τα επόμενα χρόνια η αγορά των μη αλκοολούχων ποτών θα αντιπροσωπεύει το 1/5 της παγκόσμιας αγοράς. Χαρακτηριστικό είναι ότι στην Αμερική λειτουργούν ήδη κάβες και μπαρ αποκλειστικά με μη αλκοολούχα ποτά.

 

Νέα γενιά, νέες συνήθειες

 

Είναι ευρέως αποδεκτό ότι η νέα γενιά δείχνει μεγαλύτερη ευσαισθητοποίηση σε πολλά θέματα που παλιότερα ήταν ταμπού, θέματα όπως η ψυχική υγεία ή η συμπερίληψη.  Η άνθηση της αγοράς των ποτών χωρίς αλκοόλ δίνει την επιλογή σε ανθρώπους που δεν μπορούν ή που για διάφορους θρησκευτικούς ή προσωπικούς λόγους, δεν θέλουν να καταναλώσουν αλκοόλ, να μη νιώθουν “αποκλεισμένοι” όσον αφορά τις επιλογές διασκέδασης και ψυχαγωγίας. Κάτι αντίστοιχο μπορεί να ισχύει για έγγυες γυναίκες, για πιστούς που νηστεύουν κ.α.

 

Πολύ σημαντική είναι επίσης η κατηγορία των οδηγών, στους οποίους προσφέρεται η  “κοινωνικά αποδεκτή” δυνατότητα να καταναλώσουν ελεύθερα ποτά χωρίς αλκοόλ σε μια έξοδο τους, συμμετέχοντας έτσι στην παρέα, χωρίς να θέσουν σε κίνδυνο τους εαυτούς τους ή άλλους.

 

Ένα πολύ καλό παράδειγμα τέτοιου ποτού θα μπορούσε να είναι το ουίσκι χωρίς αλκοόλ

Ποτά χωρίς αλκοόλ από τη Βιotrade

Η μεγαλύτερη γκάμα από μη αλκοολούχα ποτά

Οι νέοι μειώνουν το αλκοόλ

Είναι φανερό ότι τα τελευταία χρόνια ο τρόπος ζωής και οι ανάγκες των καταναλωτών έχουν αλλάξει. Ο υγιεινός τρόπος ζωής, η ψυχική ευεξία αλλά και η ποιότητα των τροφών και τον ποτών/ ροφημάτων που καταναλώνουμε βρίσκονται στο επίκεντρο. Φαίνεται ότι οι νέοι πρωτοστατούν σε ένα κίνημα μείωσης του αλκοόλ, και σύμφωνα με έρευνα της εταιρείας Mintel το 40% των καταναλωτών ηλικίας 16-24 ετών προσπάθησαν να μειώσουν την ποσότητα αλκοόλ που κατανάλωσαν κατά το τελευταίο έτος. Κατά κύριο λόγο απέφυγαν ή μείωσαν το αλκοόλ για να αποφύγουν τις αρνητικές επιπτώσεις του Hangover στην ψυχική υγεία.

Ποτά χωρίς αλκοόλ – Σε ποιους απευθύνονται;

Το μόνο σίγουρο είναι ότι τα μη αλκοολούχα ποτά απευθύνονται σε  όλους τους καταναλωτές και αυτό επιβεβαιώνεται από την έρευνα της Nielsen που φαίνεται ότι το 82% των καταναλωτών μη αλκοολούχων ποτών καταναλώνουν και ποτά που περιέχουν αλκοόλ. Επίσης σύμφωνα με την Nielsen υπάρχει ανάγκη για νέα μη αλκοολούχα ποτά πέρα από την μπύρα καθώς από τα 72 μη αλκοολούχα ποτά που κυκλοφόρησαν τον τελευταίο χρόνο σε ορισμένες πολιτείες των Η.Π.Α τα 35 ήταν κρασιά και spirits χωρίς αλκοόλ.

Ποτά χωρίς αλκοόλ από την Espadafor

Αυτή την στιγμή στην αγορά των μη αλκοολούχων ποτών πέρα από τις μπύρες είναι διαθέσιμα μεμονωμένα προϊόντα και τις περισσότερες φορές σε υψηλές τιμές. Αυτό το κενό έρχεται να καλύψει η Espadafor με μία σειρά ποτών (spirits), όπως  gin, whiskey, rum, aperitifs, κρασιά, σαμπάνιες αλλά και παιδικές σαμπάνιες (που θα δούμε αναλυτικά στην συνέχεια) για καλύψει τις ανάγκες των καταναλωτών!

To  1939 o Φρανθίσκο Εσπαδαφόρ Ραμίρεζ, στη Γρανάδα της Ανδαλουσίας, αποφάσισε να επικεντρώσει την επιχείρηση του στην παραγωγή κρασιού και αναψυκτικών. To 1985 Τα εγγόνια του ιδρυτή, Εουλόγιο και Χοσέ, αναλαμβάνουν την διοίκηση και εστιάζουν στην παραγωγή μη αλκοολούχων ποτών. Το 1998, το προϊόν Whissin (ουίσκι χωρίς αλκοόλ), βραβεύεται με την ύψιστη διάκριση Sial d’Or, ως το πιο καινοτόμο προϊόν! Την ίδια χρονιά κυκλοφορούν για πρώτη φορά οι παιδικές σαμπάνιες Champin, τα έτοιμα κοκτέιλ Celebracion, και η εταιρεία αρχίζει να εξάγει μαζικά σε άλλες χώρες. To 2000 Για να ανταποκριθεί στην συνεχώς αυξανόμενη ζήτηση, η εταιρεία μετακομίζει σε νέο ιδιόκτητο εργοστάσιο. Το 2011 η επόμενη γενιά, εστιάζει στην ανάπτυξη μέσω των εξαγωγών, με αποτέλεσμα μέχρι το 2018 η Espadafor να έχει παρουσία σε περισσότερες από 60 χώρες. Το 2019 για μια ακόμα φορά, κρίνεται απαραίτητη η μεταφορά σε μεγαλύτερες εγκαταστάσεις. Το 2024 Η Espadafor αφού έχει παρουσία σε πάνω από 70, προχωράει σε αποκλειστική συνεργασία με την εταιρεία Biotrade Ο.Ε. για την διανομή των προϊόντων της στην Ελλάδα.

Θα χαρούμε να σας εξυπηρετήσουμε!

Μέσα από την ιστοσελίδα μας μπορείτε να βρείτε μια μεγάλη γκάμα από μη αλκοολούχα ποτά. Επικοινωνήστε μαζί μας για να παραγγείλετε αυτά που επιθυμείτε!

Κοκτέηλς χωρίς αλκοόλ

Κρασιά χωρίς αλκοόλ

Ποτά χωρίς αλκοόλ

Για οποιαδήποτε ερώτηση μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας στο 210-482-3135

ΠΟΤΑ ΧΩΡΙΣ ΑΛΚΟΟΛ ΑΠΟ ΤΗ BIOTRADE